1400-07-22 05:10
420
0
76513
سرخط مهمترین اخبار 21 مهر؛

گلستان در روزی که گذشت

عناوین مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته که در خروجی خبرگزاری‌ها منتشر شد را در گلستان ما بخوانید.

به گزارش گلستان ما، سرخط مهمترین اخبار استان گلستان طی 24 ساعت گذشته به شرح زیر در خروجی خبرگزاری‌های مختلف قرار گرفت که می‌توانید آن را در گلستان ما بخوانید.

* تخلف ۱۷ مدیر دولتی در روستای گردشگری زیارت گرگان رسیدگی می‌شود

ایرنا نوشت: مدیرکل بازرسی گلستان گفت: اکنون پرونده ۱۷ مدیر دستگاه های دولتی این استان به دلیل ترک فعل در انجام وظیفه قانونی خود در روستای گردشگری زیارت گرگان توسط این اداره کل به مراجع قضایی معرفی و در حال رسیدگی است.

 

* ورود سازمان بازرسی به پرونده سرقت بزرگ آب در گرگان

فارس نوشت: سازمان بازرسی به پرونده سرقت بزرگ آب در گرگان ورود کرد تا ترک فعل احتمالی مدیران مرتبط به خصوص در دو شرکت آب و فاضلاب و آب منطقه‌ای گلستان بررسی شود. به گفته مدیرکل بازرسی گلستان مدیران مرتبط با این حوزه باید بیایند و پاسخگو باشند و همینکه بگویند «ما جرم را کشف کردیم» کافی نیست.

 

* حاکمان جهان اسلام با عقلانیت زمینه تمدن نوین اسلامی را فراهم آورند

ایرنا نوشت: آیت الله سیدمحمدعلی علوی گرگانی از مراجع تقلیدگفت: حاکمان جهان اسلام که تابع سیاست‌های استکبار نبوده و منابع ملت‌های مسلمان را در راه تعالی آنها هزینه می کنند با اتحاد علیه دشمن مشترک و عقلانیت اسلامی زمینه تمدن نوین اسلامی را فراهم آورند.

 

* شناسایی ۲۳۸ تخلف اداری طی یکسال توسط بازرسی گلستان

مهر نوشت: مدیر کل بازرسی گلستان گفت: در بازرسی های انجام شده طی یکسال گذشته ۲۳۸ مورد تخلف اداری شناسایی و معرفی شده است.

 

* پرهیز از محدودیت‌های خودساخته برای تحقق رشد اقتصادی گلستان در سال آینده

فارس نوشت: استاندار گلستان گفت: پرهیز از محدودیت‌های خودساخته زمینه ارتقا بهره‌وری را فراهم می‌کند که می‌تواند نقش تأثیرگذاری در تحقق رشد اقتصادی استان در سال آینده را فراهم آورد.


​* کاهش ۲۰ درصدی جان باختگان سوانح رانندگی در گلستان
شبستان نوشت: مهاجر بسطامی رئیس پلیس راهور گلستان از کاهش ۲۰ درصدی جان باختگان سوانح رانندگی در استان گلستان خبر داد.

 

* موقوفات در استان گلستان نیازمند احیا و به‌روزرسانی است

تسنیم نوشت: نماینده مردم گلستان در خبرگان رهبری گفت: احیا و به‌روزرسانی موقوفات و همچنین تحقیق و پژوهش در مورد نیت‌های وقف نامه‌ها امری ضروری است.

 

* مشکل بانکی واحدهای صنعتی گلستان رفع می‌شود

ایرنا نوشت: رییس کل دادگستری گلستان گفت : حل مشکل بانکی واحدهای صنعتی درگیر در این استان توسط دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی با جدیت پیگیری می شود.

 

* پیش بینی رشد ۷.۷ درصدی اقتصاد گلستان در سال آینده

مهر نوشت: استاندار گلستان گفت: پیش بینی رشد اقتصادی بیش از ۷.۷ درصد برای سال آینده استان قابل تحقق است چرا که گلستان ظرفیت های بالایی در بخش های مختلف دارد.

 

* 30 هزار نفر در طرح جهش مسکن در استان گلستان صاحب خانه می‌شوند

تسنیم نوشت: مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان گفت: بیش از ۲۰ هزار مستأجر در روستاهای استان زندگی می‌کنند که با برنامه‌ها و طرح‌های دولت در حوزه مسکن، مشکل ساخت و تأمین مسکن این خانوارها رفع می‌شود.

 

* پنج واحد تولیدی غیراستاندارد شرق گلستان پلمب شد

ایرنا نوشت: رییس اداره استاندارد گنبدکاووس گفت: در نیمه نخست سال جاری پنج واحد تولیدی و خدماتی این منطقه به سبب عدم استاندارد سازی در فرایند تولید با هماهنگی مقام قضایی پلمب شدند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.